Zag
Filtrovať
Štítky
Cenové rozpätie
Produkty
T - SHIRT ZAG CORPORATED 3D
Zag
Bavlnené voľnočasové tričko s krátkym rukávom vám poskytne príjemné pohodlie. Materiál je mäkký a priedušný.
29,80 € Odporúčaná cena výrobcom 19,30 € Prejsť na detail
SWEAT ZAG CORPORATED 3D
Zag
Unisexová mikina z príjemného materiálu vám poskytne perfektné pohodlie pri vašich voľnočasových aktivitách alebo odpočinku. Strih cez hlavu s kapucňou skvele sadne.
69,90 € Odporúčaná cena výrobcom 45,40 € Prejsť na detail
Lyže z Chamonix pre náročných aj nenáročných
Spoločnosť ZAG sa zameriava predovšetkým na skialpové, skitouringové a freeridové lyže a je jednou z popredných firiem v týchto lyžiarskych subdisciplínach. Sídli v Chamonix, kde vyvíja a následne testuje svoje lyže priamo na svahoch hory Blanc
Intuitívne, výkonné a pohodlné.
Podľa francúzskych odborníkov zo spoločnosti ZAG sú tieto tri vlastnosti lyží kľúčom k skutočnému zážitku z backcountry lyžovania. Skrátka, každý lyžiar potrebuje ľahkosť a pohodlie, aby dosiahol lepší výkon. Preskúmať hory s lyžami na nohách si vyžaduje ľahké a spoľahlivé materiály. Lyže ZAG ťažia z freeridového dedičstva značky a ponúkajú lyžiarom všestranné materiály, bezkonkurenčný komfort na všetkých typoch snehu a ideálnu rovnováhu medzi hmotnosťou a výkonom. Cieľom značky ZAG je čo najviac sa priblížiť schopnostiam lyžiara, aby mohol s čo najväčšou ľahkosťou dosiahnuť čo najvyšší výkon.
Cieľom francúzskych vývojárov je uspokojiť lyžiarov, ktorí majú radi rôzne profily a terény. Séria pre touring ADRET je určená pre lyžiarov, ktorí hľadajú ľahkosť, zatiaľ čo UBAC sú svojím spôsobom univerzálne lyže určené pre lyžiarov, ktorí uprednostňujú pohodlie pri zjazde, ale aj ľahkosť pri výstupe. Pre zaujímavosť, Ubac je francúzsky lyžiarsky slang pre severnú stranu hory a Adret pre južnú stranu hory. H-PATROL spĺňajú všetky požiadavky na lyžovanie v stredisku a SLAP sú vyvinuté pre ortodoxnejších freeriderov, ktorí hľadajú jedinečný pocit v prašanovom teréne.
Spoločnosť ZAG ročne vyrobí len 7 000 párov všetkých typov lyží, ktoré distribuuje do 24 krajín sveta v ekologických obaloch. Jej cieľom je zdvojnásobiť toto číslo a nepokračovať v raste týmto smerom. Vychádza pritom predovšetkým z filozofie trvalo udržateľného života a prístupu k výrobe šetrnej k prírode.